Странице

#životjednetinejdžerke: konferencija ProFemina Lepota i Zdravlje - Beograd hotel Metropol Place



Zdravo pametni svete, vaša štreberka ovde!
Žao mi je što nisam dugo pisala...ali imam opravdani razlog za to!
Pre nedelju i po dana moja mama me je prijavila za konkurs koji je organizovao časopis Lepota i Zdravlje, a zove se  "Rođene 2001". Za konkurs su mogle da se prijave devojčice/devojke koje su rođene 2001. godine i koje imaju neke talente i snove koje žele da ostvare. Moja mama je smatrala da imam talenat za sviranje gitare, pisanje i školu, pa me je jednostavno prijavila za konkurs. Tako da smo posle 5-6 dana saznali da sam ušla u 15 odabranih mladih talenata. Mislim da mojoj sreći tada nije bilo kraja! Konferencija, ProFemina 2016 se održavala 14. aprila u Beogradu u hotelu Metropol Place. Urednici iz Lepote i Zdravlja su nas kontaktirali i objasnili nam sve o detaljima konferencije. Pripreme za taj dan su se svaki dan održavale, te što se tiče odeće, što teksta koji treba da izgovorim. I napokon posle 9 dana taj dan je došao! 




Već rano ujutru su počele pripreme za ovaj meni važan događaj. Obukla sam košulju, helanke i patike koje sam bila kupila za ovu svečanost! Hotel spolja i iznutra stvarno izgleda predivno! A i njihova posluga je učtiva i ljubazna. Unatra nas je dočekala žena koja je bila zadužena za nas mlade talente i odvela u ugao u kome su sedele sve devojčice. Bila je srdačna, sa velikim osmehom na licu. Imali smo sat vremena da se upoznamo i vidimo koji su talenti drugih devojčica. Devojčice koje sam upoznala su zaista predivne. Svaka od njih ima neki svoj talenat u kojem je odlična! Na mom blogu ću napisati nekoliko postova u kojima ću intervjuisati svaku od njih :) .




Zatim smo išli na slikanje gde smo se slikale i grupno i pojedinačno. Kada su nas islikali par puta, otišle smo u svečanu halu u kojoj se održavala konferencija. Predali su nam papire na kojima piše tekst koji treba da izgovorimo. Posle sat vremena nas je košarkašica Nataša Kovačević, koja je bila dobitnica prve Pro Femina Award nagrade koja se dodeljuje ženi čiji nas život i delo inspirišu, hrabre i podstiču, pozvala na scenu. A složićete se da je Nataša baš to!!! U tom trenutku sam se osećala prilično čudno i bila sam pod uticajum pozitivne treme. Leptirići u stomaku nisu prestajali da lete :). Svaka od nas je izašla na scenu, rekla ko je, odakle je, koj je njen talenat i gde sebe vidi za 15 godina. Kada smo završile sa izgovaranjem našeg teksta dodelili su nam poklone koji mi se baš dopadaju. Sponzori su Vulkan i Essence. Dobila sam knjigu Popularna od Maje Van Vagenen (nisam mogla da verujem da ispod naslova piše "za moderne štreberke" :D).Takođe sam dobila Essence ruž za usne u broju 01 Coral Calling, Essence sjaj za usne Velvet Matt, Maskara Essence Lasc princess, Essence olovku za obrve 02 brown i Essence 3D senku za oči.  Posle je bio After work parti na kome sam uspela da "uhvatim" Unu Senić da se slikamo :) .










U jednom delu kod Cafe-a su bili štandovi njiovi sponzora koje na žalost nisam uspela da obiđem, ali moja mama kaže da su baš super. Još jednom bih da se zahvalim Lepoti i Zdravlju što su napravili ovakvu diiiivnu konferenciju i ulepšali mi dan kad sam bila tamo!
I da, umalo da zaboravim! Ne zaboravite da kupite časopis Lepota i Zdravlje 20 aprila! Ja "izlazim" u njemu!
Za kraj, a nikako najmanje važno je da su teme na konferenciji bile odlične, tema konferencije je bila: Šta žene žele? Gosti mnogobrojni, interesantni, puno poznatih imena i jakih žena. Paneli su bili odlični i dobro vođeni. Moji roditelji su uživali dok su čekali da i ja dođem na red!

Iiii to je to za ovaj post, nadam se da ste uživali a mi se vidimo u sledećem!

4 коментара:

  1. Čestitam ti!!! ;* ❤❤❤
    Ne sumnjam da ti je bilo predivno, konferencija je zaista odlična ideja. ❤ Knjiga mi se jako dopada, mogla bi da napraviš recenziju kada je pročitaš, a natpis "Moderna streberka" je neverovatna slučajnost. :D ❤ I ostali Essence pokloni deluju sjajno. Sigurno kupujem časopis, baš me zanima. ;* ❤ <3333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Cestitam.Konferencija se cini veoma zanimljivom.Super post

    http://tiannafashonandstyle.blogspot.com

    ОдговориИзбриши